Vista i oïda

Sempre he cregut que la música és important per acompanyar la lectura.
Hi ha texts, amb el seu fragment especial...

Siempre he creido que la música es importante para acompañar la lectura.
Hay textos, con su fragmento especial...

dimecres, 11 de març del 2009

Ens sentim dir: Cal tenir objectius....



No sabem per quin set sous sempre, des de petits se'ns diuen les coses, és evident i suposo que per experiència adquirida, però eternament m'he sentit aconsellar el mateix: "Cal tenir objectius a la vida". A mi sempre m'ha sonat tant transcendent i esgotador, tant difícil de dur a terme! M'hi he rebel·lat tantes vegades! Algunes m'ha sortit bé i d'altres m'hi he deixat i m'he trencat el cap.

Ara fa un temps, aproximadament dos anys, m'està resultant més fàcil. En tinc uns pocs, en concret cinc i són aquests:

- Només per avui no m'enutjaré
- Només per avui no patiré
- Només per avui seré agraïda
- Només per avui treballaré aplicadament i honradament en el que em proposi
- Només per avui seré amable

Són els principis del pensament i filosofia Reiki. Són a curtíssim termini, però no per això fàcils de complir. Però qui es pot negar i resistir-se a intentar objectius d'aposta diària?

Per tant m'ho vaig proposant i, poc a poc, ho vaig aconseguint, confesso que amb dificultats, com no. Dia rere dia corregint, dia a dia aprenent. I el que és més curiós, tot el demés va fluint darrera d'aquest esforç personal, tot el que no anava ara va, tot el que havia de funcionar ara ho fa, tot el que volia que fos ara és. Com pot ser?

La concreció, l'atenció i la intenció. Només això.

---------------------------

No sabemos porqué narices siempre, desde bien pequeños nos dicen las cosas, supongo que por experiencia adquirida, pero siempre me he oido aconsejar lo mismo: "En la vida debes tener objetivos". ¡A mí siempre me ha sonado tan trascendente y agotador, tan difícil de llevar a cabo! Me he rebelado tantas veces. Me ha salido bien algunas y otras me he dejado y roto la cabeza.

Pero hace un tiempo, aproximadamente dos años, me está resultando más fácil. Tengo unos pocos, en concreto cinco, y son estos:

- Sólo por hoy no me enojaré
- Sólo por hoy no me preocuparé
- Sólo por hoy mostraré agradecimiento
- Sólo por hoy trabajaré aplicada y honradamente en lo que me proponga
- Sólo por hoy seré amable

Son los principios del pensamiento y filosofía Reiki. Son a cortísimo plazo, pero no por eso fáciles de cumplir. Pero, ¿quién se niega y se resiste a intentar objetivos de apuesta diaria?

Y lo que es más curioso, todo lo demás va fluyendo detrás de este esfuerzo personal, todo lo que antes no funcionaba ahora lo hace, todo lo que debía andar ahora anda, todo lo que deseaba que fuese ahora es. ¿Cómo puede ser?

La concreción, la atención y la intención. No es más que eso.

La reikista hipnotitzada