Vista i oïda

Sempre he cregut que la música és important per acompanyar la lectura.
Hi ha texts, amb el seu fragment especial...

Siempre he creido que la música es importante para acompañar la lectura.
Hay textos, con su fragmento especial...

dijous, 18 de juny del 2009

Els llocs preciosos....





Hi ha gent que té precioses bugaderies i jo tinc un preciós estudi... petit, però acollidor, on hi tinc pinzells, porqueries, gots, restes de pintures seca, fulls, esbossos, draps bruts, llapis, ceres acolorides i mig trencades de tant fer-les servir, aquarel·les, bastidors, llençs, papers, fotografies interessants, retalls de revistes que empro pels collages, branques i què se jo trobat pel carrer per enganxar sobre les fustes, pigments i tot preparat per un home que m'estima perquè el faci servir quan puc. És una cambra de cara al jardí, amb olor a flors de gessamí i amb llum de tarda daurada, calor i una petita ombra d'un pruner bord vermellós. Què més puc desitjar... Només poder pintar.

Hay gente que tiene preciosas lavanderías y yo tengo un precioso estudio... pequeño, pero acogedor, donde tengo pinceles, porquerías varias, vasos, restos de pintura seca, hojas, esbozos, trapos sucios, lápices, ceras de colores y medio rotas de tanto usarlas, acuarelas, bastidores, lienzos, papeles, fotografías que me interesan, recortes de revistas que uso para mis collages, ramas y qué sé yo encontrado por la calle para pegar sobre las maderas, pigmentos y todo preparado por un hombre que me quiere para que pueda usarlo cuando pueda. Es una habitación de cara al jardín, con olor a flores de jazmín y con luz de tarde dorada, calor y una pequeña sombra de un prunus rojizo. Qué más puedo desear... Sólo poder pintar.

M'extasio mirant els meus pots de pigments multicolors a punt per ser barrejats amb els aglutinants i poder fer les pròpies pintures.

Ara tot just fa una setmana que estic pintant febrilment i estic contenta, molt contenta.

Me quedo extasiada mirando mis tarros de pigmentos multicolores a punto de ser mezclados con los aglutinantes y poder crear mis propias pinturas.

Ahora, justo hace una semana, estoy pintando febrilmente y estoy contenta, muy contenta


Només volia compartir-ho.

Sólo quería compartirlo.


Avui no estic hipnotizada, avui pinto
Hoy no estoy hipnotizada, hoy pinto